Alla inlägg under februari 2009

Av Vessla - 5 februari 2009 20:40

 

Varför ska alltid folk krångla och aldrig kunna komma med raka svar? Är det Guds eller evolutionens fel att människan inte kan bestämma sig för en sak? Så fort man ställs mot en vägg och motparten ställer en fråga, då ska alla som en rädd råtta försöka springa åt sidan eller försöka fly på ett annat sätt..


Strid är bästa försvar som känt, men ibland så lär man säga sin sak i stället.. De är fan otroligt men varje år vi ska iväg på Tattoobåten så ska de krånglas in i sista minuten, först på bussen ner så vet man hur de kommer sluta.. Eller hur de kommer sluta är ju en annan historia som ingen ändå kommer minnas hur som helst ;D


De bästa vore kanske att trycka ut idioterna i en optimistjolle på Östersjön och sen låta dem driva vind för våg, för jag orkar fan inte med att alla ska säga en sak ena dagen för att nästa inte vilja hänga med..


Nu har jag bestämt mig, jag åker fan själv på båten också ! Jag brukar ju dra iväg på saker helt ensam för att jag vet att gamla som nya polare kommer finnas längst min väg ;D I år ska jag inte bära klänning, bli för full eller hamna i tullen.. Sen ska jag nog fan passa på att gadda mig med..


Nu ska herr hemmafru fortsätta med mitt städande och tvättande ;D


// Vessla FTW

Av Vessla - 5 februari 2009 17:11

 

Vart är min hemma slyna när jag behöver henne ? ;D Finns de något tråkigare än att agera hemma fru med vad allt de innebär, städa diska och tvätta.. men på något sätt är man ju illa tvungen att göra sånt, och tro mig de behövs.. Drygt bara att jag ska tvätta allt jag äger, typ 10 maskiner hehe.. Men de är väl så när man skjuter upp saker..


På något underligt sätt så börjar jag trivas som fan i den här hålan, för några år sen svor jag på att aldrig återvända.. Men precis som de flesta återvänder jag åter till min gamla brottsplats ;D Jag har upptäckt en ny hobby biljard satan va kul de är! Precis när jag skulle somna ringde min lilla bitch och fråga om vi skulle ta en bärs och spränga pyramiden..


Vem van då? Hon så klart hehe, jag kan va tillräckligt manlig att erkänna det ;D Jag har aldrig fått så mycket spö, men visst jag van en match mot ett proffs som hon är, de är status ;D..


// Vessla FTW

Presentation


Jag kan nog enklast beskrivas som en politiskt inkorrekt misantrop med känsla för livets alla äventyr ;D

Dela med dig av bloggen

Bookmark and Share

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad tycker du om Kändisdjungeln?
 Värdelöst skit program
 Skön blogg / Skit pogram
 Underbart program
 Jag saknar Bengt!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards