Alla inlägg under maj 2009

Av Vessla - 17 maj 2009 12:49


17:e maj idag Norges nationaldag, hela Oslo svämmas över av norska flaggor och lusekoftor.. Ett stolt folk som inte drabbats av skammen och PK-knektarnas förtryck. Ännu! Men de står väl inte på förens de kommer en dag då även norrmännen smutskastas och förslavas under skammens fana..


Att vara stolt över sin historia kultur och natur är en hädelse! Svensken skall assimileras till det nya Sverige, ett bättre Sverige?! Jag kan naturligtvis hålla med om att vi fått en ny, mer säpnnande och bredare matkultur genom invandringen..


Men till vilket pris? När potatisen kom till vårt land i norr så importerade vi inte för den sakens skull 100.000 indianer från Sydamerika för att kunna odla den..


Vart finns logiken i att vi skall inrymma flyktingar från alla världens länder? När vi har en statsskuld som växer, människor tvingas lämna sina jobb för att statliga företag säljs utomlands, Men att låta Mona Muslim stå vid gränsen och välkomna nya flyktingströmmar med öppna armar är moraliskt korrekt för att de är så synd om dem? Jaa de är alltid synd om människor som drabbats av krig men varför ska Sverige som tredje part ta hand om andras ''problem''?


Kalla mig rasist om de känns bättre! Men spotta då även på alla fega stugrasister som gnäller vid köksbordet och inte tar upp saken till debatt?


// Vessla FTW

Av Vessla - 16 maj 2009 22:27


Jag lever i en vacker men död stad.. En lördagkväll i ensamhet, och på tven går Eurovision song skiten! Kan ju trösta alla med att jag spelar Skrewdriver på högsta volym..


Fan det känns lite som att maxgränsen för vad jag orkar med är nådd, Känns jävligt nice att få sluta skolan om två veckor.. Liksom komma igång med min business.. Dra på luffen ett tag vandra på stränder och bara njuta av världen..


Jag är som en avdäckad superhjälte som missat bussen, Men inget har knäckt mig tidigare och inget kommer att göra de!


// Vessla FTW

Av Vessla - 14 maj 2009 20:29


Varför plågar man sig med att kolla på skit? Man har bäddat ner sig i den där sköna gropen man nött in i soffan, cola och godis finns i överflöd och nu ska de softas.. Men naturligtvis så finns det inget som fångar mitt intresse, Sen sappade jag över till fyran och Hjälp jag är med i en Japansk TV-show samtidigt hörs en välbakant röst..


Är det någon som minns förortsblatten Dogge Doggelito? En gång i tiden så hade jag faktiskt lite respekt för honom som person.. Men va fan han vägrar dö ut! Pinsammare invandrare och förortswonnebi finns inte!


The Latin Kings : Snubben trodde han va cool, cykel på köpet! Att mänskligheten drivs framåt av ''ett vill ha begär'' Är kanske välkänt för gemeneman? Men att denna talangslösa lakristomte gör de ena pinsamma utfattet efter de andra för att få vara kvar i etern retar mig som fan!


Elgiganten gjorde en fin goodwille på sin reklam, men Dogge fimpades direkt av folket.. Men dvärgar och andra former av freeks har alltid roat människan och i dagens samhälle har skäggiga damen har bytts ut mot en blatte på cykel..


För övrigt så gillar jag inte mainstream underhållning i form av ''Hjälp jag är med i en Japansk TV Show'' Svensk underhållning har inte gått framåt sen Hasse & Tage, Nu sitter nog minst hälften av er läsare som jävla popcorn och funderar vilka fan va de?! Googla kära vänner..


Till sist så har jag även lagt till en video som kan ses som en instruktionsvideo av Dogge: Så här gör du din Förorts O'boy med betong grädde..

// Vessla FTW

Presentation


Jag kan nog enklast beskrivas som en politiskt inkorrekt misantrop med känsla för livets alla äventyr ;D

Dela med dig av bloggen

Bookmark and Share

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad tycker du om Kändisdjungeln?
 Värdelöst skit program
 Skön blogg / Skit pogram
 Underbart program
 Jag saknar Bengt!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards