Alla inlägg den 30 juni 2009

Av Vessla - 30 juni 2009 20:36


Ibland kan jag börja fundera på vem fan jag egentligen är.. NEJ! inte som någon sinnesrubbning som bidrar till att jag känner mig schizofren.. Min självdiagnos lyder: Små trött på vardagen och folk i allmänhet.. Viss känsla av saknad?


Just de fenomenet att jag saknar något eller kanske någon, just de kan jag inte sätta fingret på.. De faktum att jag till och med tröttnat på att ragga och finna nya erövringar i sänghalmen.. De är just de som skrämmer mig mest jag har en flimrande känsla av asexuellt beteende! För de som känner mig kan nog intyga på att ingen kjolstyg va tryggt i min närvaro..


Men nu känner jag mig likgiltig inför tanken på sex, VAD FAN HAR HÄNT MED MIG?! Tror jag ska dra långt bort och kröka ner mig till total dekadens och återfödas igen..


Kanske Power meet är min räddning, i helgen får de bära av mot Västerås för att söka bot och luder i en skön dimma av Jack Daniels och cola..


// Vessla FTW

Presentation


Jag kan nog enklast beskrivas som en politiskt inkorrekt misantrop med känsla för livets alla äventyr ;D

Dela med dig av bloggen

Bookmark and Share

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad tycker du om Kändisdjungeln?
 Värdelöst skit program
 Skön blogg / Skit pogram
 Underbart program
 Jag saknar Bengt!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards