Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Vessla - 8 mars 2009 11:36


Söndag förmiddag.. Ibland kan man ju fundera över varför man bor kvar i ett land som halva året är kallt och mörkt? Jag ska fan emigrera till ett varmt land, synd att Apartheid avskaffades i början av 90-talet..


Men de är snart sommar som alla så mysigt säger.. Men är svensk sommar annat än regn och misslyckade husvagnssemestrar med svensson familjen? Jag bara undrar, nog för att jag alltid lyckas njuta till max av sommaren så blir jag aldrig helt tillfredsställd av den..


Men men vi går mot ljusare tider, och snart är skolan över för den här gången.. Då kan jag dra vidare och röja på andra platser och ha de mys med bimbos och paraplydrinkar ;D


// Vessla FTW

Presentation


Jag kan nog enklast beskrivas som en politiskt inkorrekt misantrop med känsla för livets alla äventyr ;D

Dela med dig av bloggen

Bookmark and Share

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad tycker du om Kändisdjungeln?
 Värdelöst skit program
 Skön blogg / Skit pogram
 Underbart program
 Jag saknar Bengt!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards