Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Vessla - 22 mars 2009 16:21


Nu har det mesta löst sig för Tattoobåten, de enda hindret va att efter att jag fixat en till person till min hytt.. Var att en annan hytt hade avbokas.. Så vi hade plötsligt en gubbe för mycket istället för en för lite som de va dagen innnan..


Handlingsförlamade idioter finns det gott om.. Demokratin gör de ju olagligt att sätta dem i läger eller åtminstone tvångssterilisera dem.. Vissa personer kan lösa sina egna problem, andra sätter sig och surar som en jävla 5-åring på golvet tills mamma köper leksaken.. Den tredje typen utgörs av vissa folkslag som rinnger sina kusiner men dem tänker jag inte ens ta upp ;D


Hur som hellst fick jag ta på mig rollen som hjälpsam samarit, helt osjölviskt ringde jag och bokade in en ny hytt.. Jag är en ängel i en värld av idioter, jag föddes med begåvningen att lösa saker..


Men det här är sista jävla året jag lyfter mitt finger när det gäller båtfan!


// Vessla FTW

Presentation


Jag kan nog enklast beskrivas som en politiskt inkorrekt misantrop med känsla för livets alla äventyr ;D

Dela med dig av bloggen

Bookmark and Share

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad tycker du om Kändisdjungeln?
 Värdelöst skit program
 Skön blogg / Skit pogram
 Underbart program
 Jag saknar Bengt!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards