Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Vessla - 11 januari 2009 19:39


Hm de blev en rätt skum dag igen, planen för dagen kom direkt från reptilhjärnan.. FÖDA ! neandertalarna gick ut och dödade en mammut och släpade hem till grottan.. Men i dagens storebrorsamhälle härskar lagarna och för de andra så är ju mammutarna utdöda, även om forskarna tror att de kan klona fram dessa håriga elefanter igen..


Fatta va häftigt att ge sig ut på den Sibiriska tundran beväpnad endast med en rostig morakniv för att fälla en av dessa bestar.. Men de finns nog få kvinnor idag som skulle bli våta i trosan över sådant mannamod ? ;D


Hm fan va jag sväva ut enbart för att berätta att jag och Fnasket skulle flotta pizza, på vägen till plättverkstan så stannar vi till hos en tredje person, som ska upp till Borlänge och hämta en fjärde..


Helt plötsligt är vi ett helt kompani som ska iväg och käka, halvvägs får någon för sig att vi åker upp till Leksand och köper en bil, jag blev naturligtvis guide.. Jag har ju trots allt bott i den gudsförtretnahålan, så jag hittar där uppe.. Några timmar senare så va vi en bli rikare ;D


// Vessla FTW

Av Vessla - 11 januari 2009 07:32


Klockan har slagit halv 8, dags för frulle bestående av nypressad juice, färskt bröd, frukt och té.. Känslan av hotellfrukost är påtaglig ;D Från och med idag och en månad framöver, kommer jag att mumsa på sånt..


Jag skrev förut att jag inte skulle beskriva min frukost i bloggen, mest för att de va totalt jävla ointressant för andra människor men jag gör som ni ser ett undantag.. Mest bara för att din skogaholmslimpa ska kännas lite torrare i käften och kaffet smaka lite blaskigare..


Plockat ur Visa presentation


Till skillnad från de flesta andra bloggare kommer jag inte att ta upp vad jag åt för skit till frukost, för de finner både jag och ni troligen helt ointressant ? Om inte annat fråga via en kommentar..


// Vessla FTW




Presentation


Jag kan nog enklast beskrivas som en politiskt inkorrekt misantrop med känsla för livets alla äventyr ;D

Dela med dig av bloggen

Bookmark and Share

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad tycker du om Kändisdjungeln?
 Värdelöst skit program
 Skön blogg / Skit pogram
 Underbart program
 Jag saknar Bengt!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards