Alla inlägg den 17 januari 2009

Av Vessla - 17 januari 2009 11:56


Jag tror fan inte man behöver vara kemist för att kunna räkna ut sprit inte är bra för kroppen ;D Bakfylla är ju bara ett resultat  av kroppens nedbrytning av etanol..


Igår hamna jag på nån jävla western krog, övriga gäster kan nog bäst beskrivas som något hämtat ur filmen Monstret från den svarta lagunen FY FAN vilka jävla träskpaddor säger jag bara !


Jag va in på glasbacken och laddade upp med dricka,köpte massa nya kläder, parfym och klippt mig.. Jag va en äkta fittmagnet ;D men köttet där inte va precis som ICAs ompackiterat men innanför kläderna va de bara gammalt äckligt bottenskrap..


Men de är ganska så spännande att ge sig ut på zafari i Dinoland, att se alla 40 åriga mumintroll som gör allt för att få sig någon med sig hem.. Men ändå vet de från början att kvällen kommer sluta med en ensam korv vid den nattöppna grillen..


Tragiska människor, men jag spelar i samma liga denna gång, jag trodde de skulle vara drag som fan, och att de skulle vara flockvis med brudar.. Istället hamnar jag på en krog som liknar Dresden efter de alierades bombningar 1945, till råga på allt så har besökarna direkt importeras från Tjernobyl..


Men i kväll är Vessla fit for fight igen, då ska de bli en riktig krog och nya erövringar ;D I värsta fall får vi gå på någon fjortisbar..


// Vessla FTW



Presentation


Jag kan nog enklast beskrivas som en politiskt inkorrekt misantrop med känsla för livets alla äventyr ;D

Dela med dig av bloggen

Bookmark and Share

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad tycker du om Kändisdjungeln?
 Värdelöst skit program
 Skön blogg / Skit pogram
 Underbart program
 Jag saknar Bengt!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards