Alla inlägg den 13 januari 2009

Av Vessla - 13 januari 2009 09:12


Jag har min säregna förmåga att lyckas med de mest invecklade situationer man kan tänka sig, men allt löser sig alltid efter hand.. Nu har jag åter igen hamnat i en trängd sits, på ett magiskt sätt har jag lyckats göra mig själv hemlös ;D


Vilket har resulterat i att jag är ute på luffen, inge illa med de jag njuter att vara halvt på rymmen.. Men jag börjar noja över alla mina saker som står kvar i min gamla bostad, måste hämta skiten snarast..


Letar så klart nytt hem, min plan att knoppa in på vandrarhem gick inte som planerat.. Skiten är ju full lagt tills på torsdag FUCK !


Men som sagt allt löser sig alltid ;D Letar bara efter nytt hem, kanske får gå ner mig i träsket och bosätta mig i en student lägenhet, orka pendla mer än någon mil..


Så nu kör jag på master plan B, bo hos en polare.. Ganska soft, sen så ska jag ändå inte luffa runt mer än tills 22:a..


// Vessla FTW

Presentation


Jag kan nog enklast beskrivas som en politiskt inkorrekt misantrop med känsla för livets alla äventyr ;D

Dela med dig av bloggen

Bookmark and Share

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad tycker du om Kändisdjungeln?
 Värdelöst skit program
 Skön blogg / Skit pogram
 Underbart program
 Jag saknar Bengt!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards