Alla inlägg den 19 december 2008

Av Vessla - 19 december 2008 23:11


 Strindberg hade Röda Rummet, jag har den här skitbloggen


Jag vet att många har följt mina andra bloggar, vissa av dem har jag haft som rena spökbloggar, ni vet såna som man inte avslöjar författaren.. Varför? Jo vi leker i ett bajsnödigt samhälle där alla ska tycka och tänka som en grupp! Fritänkande människor är ett hot, men jag har ledsnat på att sitta i skymundan och bli anmäld för mina ord, mycket roligare att kritisera öppet..


För trotts allt de är jävligt roligt att provocera och se när folk sätter sitt morgonkaffe i vrång strupen, och skriker ut sin avsky mot såna som mig..


Så vem är jag? Om du inte redan känner till mig så har du missat något.. Jag är kändis för fan ;D Egotrippad och dryg, jag kommer att terrorisera dig och ditt liv genom att säga precis vad jag tycker och tänker, du kommer även känna avsky emot mig, men du kommer samtidigt vara avensjuk för att jag kan och inte du..


Men om du är en svag individ, lägg snaran runt halsen och hoppa ner från stolen som fortfarande håller dig vid liv.. Världen är en sjuk plats och min blogg är bara en produkt av den..


// Vessla FTW

Presentation


Jag kan nog enklast beskrivas som en politiskt inkorrekt misantrop med känsla för livets alla äventyr ;D

Dela med dig av bloggen

Bookmark and Share

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad tycker du om Kändisdjungeln?
 Värdelöst skit program
 Skön blogg / Skit pogram
 Underbart program
 Jag saknar Bengt!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards