Alla inlägg den 26 december 2008

Av Vessla - 26 december 2008 19:43


Fredags mys med Tuva Novotny och  Duscha med bögar en ny film från Vessla FTW Movie productions..


Fredag kväll och annandag jul, så vad gör herr Vessla? Nja inte mycket ligger och slö kollar Smala Sussie, allt för att få skymten av Tuva Novotnys bröst ;D Som jag tidigare har beskrivit i min blogg:  Jessica Zandén är mer skabbig än ett rabiessmittat troll !    (Läs den för förklaringen) ;D


Så verkligen älskar jag Tuva, hon har liksom allt, snygg, verkar smart och halv tjekiska.. Hm kanske inte nått att skryta med kanske? Men hur som helst är jag tyvärr ingen stalker som står och runkar utanför hennes fönster.. Ytterligare en gång har jag krossat era perversa fantasier om mig ;D


Får väll se om jag drar ut på nått skit i kväll, de är ju trots allt helg.. Om inte annat så får jag kolla igenom rullen en gång till.. Jag har ganska kass humor som känt.. Ring mig on någon har bus på gång, Jag joinar direkt !


Blev tillfrågad om jag ville dricka vin och kolla på Dansa med vargar, de värsta är att de va fler snubbar än brudar som skulle göra de.. Men dansa med vargar? Pfft, de är väll inget.. Vilken halv mes till karl som helst skulle klara av att göra de.. Nä, tacka vet jag Duscha med bögar. Där kan vi snacka rysare som skulle få den värsta matcho snubbe att darra av skräck när homofilerna kommer emot honom, alla Zombi rullar är inget emot den upplevelsen..


Fan tänk er Dawn of the Dead scenariot när alla zombis kommer vankande emot huvudrolls innehavaren.. Hm vilken film idé !


Dawn of the Gays, Pastor Åke Gren ska rädda världen från den homofiliska pestsmittan som sprider sig över jorden som en löpeld, till sin hjälp har han en handfull heterosexuella människor som måste överleva till varje pris trotts sina dåliga odds..


De kommer fan att bli en kanon film ! Hollywood och Oscars galan here i come ;D Jag kommer bli den bästa film recensören alla kategorier, större än Ingmar Bergman och Lars von Trier tillsammans !


Tystnad tagning ! Bryt ! - Vem fan har ställt en demon i min lorge? Jag är inte Ingmar Bergman..  


OM inte annat kan vi ha Porr och badanke konvent hemma hos mig, massa svettiga män inklämda i en bastu.. Så vi behöver brudar kanske? Om inte annat får den minsta killen agera ingångshål..

Babyface mitt lilla sockervadd, du ska få smisk när vi ses nästa gång ! ;D Men du är söt ändå..


// Vessla FTW

Presentation


Jag kan nog enklast beskrivas som en politiskt inkorrekt misantrop med känsla för livets alla äventyr ;D

Dela med dig av bloggen

Bookmark and Share

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad tycker du om Kändisdjungeln?
 Värdelöst skit program
 Skön blogg / Skit pogram
 Underbart program
 Jag saknar Bengt!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards