Direktlänk till inlägg 20 december 2008

Hemma kväll, med vin kvinnor och punk..

Av Vessla - 20 december 2008 18:58

 

Då va de helg och lördag den 20 december, med andra ord 4 dagar till stora doppar dagen.. Äntligen känner jag som mig som en människa igen, fan va bakis jag va igår.. För er som inte läser BABYFACE blogg så va jag på klassfest i i torsdags, spriten flödade, vi kröka på rejält, allt för att fira lite folk som gått klart kurserna och så.. Ja jag pluggar, otippat kanske?


Känns lite konstigt att jag har blivit så där små tofflig, hade ju varit fullt normalt om jag hade haft en sambo eller i alla fall ett förhållande.. Men så är inte fallet (singel och nöjd med de). Men varför i helvete ska man bli hemma kär för om man ändå ska vara helt ensam? Nej jag kanske ska bege mig ut i krog djungeln för att finna min prinsessa? Eller så gör jag om den här bloggen till en kontaktanons hehe.. Jag har redan efter drygt 30 timmar fått bra respons så kanske finns någon kvinna där ute som faller för lilla mig? Men den kontaktanonsen kommer kanske i nästa blogg beroende på om någon kommenterar och vill att jag ska skriva den ;D


Men ikväll ska jag njuta av trevligt sällskap i form av två brudar, Thai wok och bastu ;D Men för att krossa era perversa fantasier så är de två tjej kompisar.. Haha suckers!


Nej nu ska jag iväg och handla lite, hoppas utbudet av råvaror inte är så begränsat borde finnas en saluhall i varje svensk håla! Men gammal kock som jag är så kan jag nog improvisera i värsta fall..


Bye fuckers

// Vessla FTW

 
 
Ingen bild

Jocke K

20 december 2008 23:55

Haha Vessla ditt lilla kåtmonster! Troligt att du kommer låta två brudar få vara ifred? Ringer dig imon så får du avlägga en raport..

PS, Bjud mig nästa gång ditt jävla kukhuvd!

// Jocke K

 
Ingen bild

Malin

25 december 2008 17:30

Du är så störd gubben. Du vet att vi tjejer älskar dig. Bara att ringa om du inte vill sova själv vet du väll? hihi Puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vessla - 15 februari 2010 22:24

Jag vet att jag har min lilla beundrarskara av trogna läsare, och jag har fått många uppmaningar om att jag borde blogga igen.. Jag har haft fullt upp med massa saker kanske är så att jag har ett eget liv och inte behöver följa andras? Vem vet, me...

Av Vessla - 23 december 2009 11:01

    Då har Gävlebocken åter en gång lyst upp den mörka natten för 43:e gången sedan nyårsnatten 1966/1967 har denna skapelse av halm fått ge Gävleborna julkänslor..   Personligen skulle jag vilja delta i denna årliga tradition, ...

Av Vessla - 22 december 2009 15:14

Av Vessla - 3 december 2009 16:51

     Jag brukar i normala fall undvika meningslösa ämnen men nu kan jag inte hålla de för mig själv längre. Jag skulle tro att de finns många som håller med mig där ute. Eller vad säger du om Facebooks statusen? För det kan ju inte bara var...

Av Vessla - 28 november 2009 17:02

  Ja ibland får man garva åt dålig humor ;P ...

Presentation


Jag kan nog enklast beskrivas som en politiskt inkorrekt misantrop med känsla för livets alla äventyr ;D

Dela med dig av bloggen

Bookmark and Share

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad tycker du om Kändisdjungeln?
 Värdelöst skit program
 Skön blogg / Skit pogram
 Underbart program
 Jag saknar Bengt!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards