Direktlänk till inlägg 25 december 2008

Fuck christmas, Grinsen rulles!

Av Vessla - 25 december 2008 13:49

Tack och god jul de var allt fån igår, tomtarna ligger ut i buskar och snår,


Fuck christmas, Grinsen rulles!


Då va julen över för i år, skönt att komma hem till min borg igen..Borta bra men hemma bäst heter de ju, efter att jag har varit ner till morsan för att fira Jul och sånt shit.. Så har jag insett va de är underbart att få komma upp till Leksand och inse att jag befinner mig mitt i skogen, jag är nog lite av en hobby eremit med misantropiska drag.. För de är precis vad jag är, jag känner stark avsky mot större delen av mänskligheten, folk är idioter i mina ögon ;D Hos mig får man inte respekt man förtjänar den.. Fler människor borde studera Anton Lavey och hans satanistska livsfilosofi..


I övrigt är jag relativt nöjd med julen, även om lukten av julmat ville få mig att spy, rena tortyren att se allt flott, jag har käkat julmat i två veckor i streck, kanske en nackdel att extra knäcka som kock ? I alla fall runt juletid..


Då va de juldagen, och de betyder ju bara en sak! Krogen, träffa allt pack som inte lämna stan och blev kvar som socfall eller på Milko.. Men festen är på gång, och ens i ett navs dricker Jäger och shots ;D Men så skönt att jag inte är kvar där nere, så jag slipper pöbeln,


Lyckades även hitta en rå tuff julklapp till min brorsdotter på vägen hem.. Tjejen ska inte bara leka med dockor, en en cirkelsåg kan alla ha nytta av ;D Om några år är de en knatte cross som gäller för henne, allt ska inte va rosa och fluffit.. Indelningen av könsroller när de gäller barn, flickor är rosa, och pojkar blå, får mig verkligen att bli förbannad.. Men va fan om tjejer vill åka cross så ska de då fan göra de med ! Men jag är ingen haschstinkande röding eller hårig feminist, för den tankens skull..


Kom ihåg att barn är smartare än du tror, Om du inte kan övertyga dem, så förvirra dem.. Ganska intressant aspekt faktiskt..


Nej fuckers nu ska jag se till att få lite ordning innan folket kommer, bärs ska kylas, bastun bli varm och jag ska sova middag ;D Jag inser att jag inte har varit direkt radikal eller gnällig i de här inlägget som jag brukar vara i övrigt när jag bloggar.. Men vem vet vad som kommer i nästa inlägg


Merry X-mas suckers !


// Vessla FTW

 
 
Ingen bild

Taaky

25 december 2008 17:25

As bra ! Kommer över snart med lite bärs, ska bara packa så ses vi om någon timme,

LRL

 
Ingen bild

mystiska donnan

30 december 2008 14:44

Anton Lavey?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vessla - 15 februari 2010 22:24

Jag vet att jag har min lilla beundrarskara av trogna läsare, och jag har fått många uppmaningar om att jag borde blogga igen.. Jag har haft fullt upp med massa saker kanske är så att jag har ett eget liv och inte behöver följa andras? Vem vet, me...

Av Vessla - 23 december 2009 11:01

    Då har Gävlebocken åter en gång lyst upp den mörka natten för 43:e gången sedan nyårsnatten 1966/1967 har denna skapelse av halm fått ge Gävleborna julkänslor..   Personligen skulle jag vilja delta i denna årliga tradition, ...

Av Vessla - 22 december 2009 15:14

Av Vessla - 3 december 2009 16:51

     Jag brukar i normala fall undvika meningslösa ämnen men nu kan jag inte hålla de för mig själv längre. Jag skulle tro att de finns många som håller med mig där ute. Eller vad säger du om Facebooks statusen? För det kan ju inte bara var...

Av Vessla - 28 november 2009 17:02

  Ja ibland får man garva åt dålig humor ;P ...

Presentation


Jag kan nog enklast beskrivas som en politiskt inkorrekt misantrop med känsla för livets alla äventyr ;D

Dela med dig av bloggen

Bookmark and Share

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad tycker du om Kändisdjungeln?
 Värdelöst skit program
 Skön blogg / Skit pogram
 Underbart program
 Jag saknar Bengt!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards