Alla inlägg den 8 september 2009

Av Vessla - 8 september 2009 21:19

Bryter tystnaden med att upplysa om att jag fixat till min bloggs layout, lite tillfälligt tills jag orkar göra en skönare designen..


För att vara som alla andra fjortisar kanske jag ska berätta vad jag gör just nu? Skriver om marknadsföring i min affärsplan som kommer bli klar om några veckor sen är de rock 'n' roll som gäller..


Vessla FTW

Av Vessla - 8 september 2009 19:25

 Dr Jakel  


Radikala människor gör radikala saker som de så vackert heter, för er som har sett mig de senaste månaderna behöver jag ju inte berätta att jag haft en frisyr som mest påminner om något som direkt importerats från Bröderna Lejonhjärta.. Tydligen går de hem hos damerna, men mina suspekta vänner har kastat sten emot mig metaforiskt sätt.. Men som de lilla svin jag växt upp till så har jag vägrat klippa mig ;D


Men vafan även jag va less på att se ut som en hybrid mellan något rosa-bögig popsnöre till sångare och en fiktiv medeltidshjälte.. Så jag bestämde mig lika fort som alltid utan tanken på konsekvenser att klippa mig i en skitig verkstad, tanken va att spara 35 mm så att jag skulle ha lite hår kvar..


Men de slutade naturligtvis med att jag blev av med allt i stället och fick 1,5 mm kvar.. Precis som förr så liknar jag en skinhead ;D


Vad har hänt mer i mitt fantastiska liv då?


Kvar i valet och kvalet om att slå mig till ro, skaffa tjej och allt som hör till.. Men livet    har så mycket kvar att ge för att jag ska skaffa mig en fotboja.. även om jag inte har tid eller ork att leva lika jävligt som förr så kommer jag alltid att leva kvar i min värld.. För att citera mig själv


Livet är en besynnerlig del av evigheten, låt oss

göra denna kosmiska mikrostund till en stunds

lycka med sprit, horor och sång


Vessla FTW


Helt enkelt har jag tappat tron på kärlek och ersatt min dröm om en prinsessas som en gång dog, till att bli en förvriden kvinnosyn där, brudar är som sprit ett gift för att glömma den bistra verkligheten av död och terror.. Till alla som hatar mig och våndas i min skugga, kan jag bara säga ni göder min min själ och jag kommer alltid att finnas kvar i era drömmar likt Freddy Kruger kommer jag att jaga er, ni kan springa men aldrig gömma er ;D


Till en speciell tjej, älskar att du är den du är.. I en annan värld och i en annan tid kanske du skulle kunna varit mer än min lilla elev som jag ska visa den dekadenta och sjuka världen som skrämmer de flesta och ger dem avsmak..


// Vessla FTW

Presentation


Jag kan nog enklast beskrivas som en politiskt inkorrekt misantrop med känsla för livets alla äventyr ;D

Dela med dig av bloggen

Bookmark and Share

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad tycker du om Kändisdjungeln?
 Värdelöst skit program
 Skön blogg / Skit pogram
 Underbart program
 Jag saknar Bengt!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards