Alla inlägg den 10 september 2009

Av Vessla - 10 september 2009 21:23

Tattoobåten  


Jag brukar aldrig förmågan att planera något i förväg, de mesta seker i sista minuten på ren impuls.. Men i år har jag lite framförhållning vad de gäller Tattoobåten.. Jag har varit med sedan jungfruresan 06 och har inga planer på att ställa in den i år heller.. Varje år som jag bokar in biljetterna ska folk hoppa av och krångla in i det sista..


Men till slut brukar allt lösa sig, första året kidnappade vi en kille från hans jobb.. För att sen tvinga med med honom till Värtahamnen. med ett kort stopp hemma hos honom och direktiven att packa kläder för fest ;D


Andra året gick jag bärsärk iförd en blommig klänning och beväpnad med en toalettborste i korridoren utanför våran hytt.. Tredje året va nästan lika kul de med, alltid händer något och historierna från dessa båtresor skulle fylla ute en bok från pärm till pärm..

I år ska jag fan ha egen hytt även om jag inte sover speciellt mycket under resan.. Supa och svina är melodin ;D Men 4:e året kanske jag ska lyckas med de som jag tänkt från första gången jag mönstrade på jag ska gadda mig!


Men med goda vänner och taxfree sprit är de svårt att hålla sig i sinne och ro för att kunna vara nykter och få tid för lite smärta och bläck.. Får se hur de slutar, båtfan seglar i mars..


Vessla FTW

Presentation


Jag kan nog enklast beskrivas som en politiskt inkorrekt misantrop med känsla för livets alla äventyr ;D

Dela med dig av bloggen

Bookmark and Share

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad tycker du om Kändisdjungeln?
 Värdelöst skit program
 Skön blogg / Skit pogram
 Underbart program
 Jag saknar Bengt!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards